Volgers

dinsdag 8 augustus 2017

50 jaar getrouwd

Vandaag zijn vrienden tevens hobbymaatje van mij 50 jaar getrouwd, vandaar deze uitgebreide kaart.
Tegenwoordig een hele prestatie als je zoiets nog kan meemaken.







Wat een feestdag.

Helaas voor mij toch ook wel een beetje droevige dag, ook ik zou vandaag 50 jaar getrouwd zijn.
Mijn man is  helaas 7 jaar geleden overleden.Maar het leven gaat door , je staat er toch even bij stil.
Ik wens het stel nog heel veel gelukkige jaren samen en ik zeg dan ook nog heel veel geluk  samen,
Heel veel liefs Nel

6 opmerkingen:

  1. O Nel, dat is inderdaad droevig dat jij ook deze dag 50 jaar getrouwd zou zijn, extra sterkte. Knap dat je dan toch zo'n schitterende kaart hebt gemaakt, wat een plaatje en zoveel moois erop, prachtig. Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou een trieste dag en daarom extra knap, dat je daar een mooie kaart voor je vrienden voor maakte.
    Ben blij, dat je nooit bij de pakken bent gaan neerzitten. Tuurlijk is het niet altijd hosanne , maar je hebt je er toch goed doorheen geslagen, die 7 jaren.
    Veel sterkte vandaag. Liefs Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dubbel is het leven Nel, de een viert feest en de ander rouwt.
    Maar desalnietemin heb je een prachtige kaart voor het bruidspaar gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Nel
    Ja dat is moeilijk voor jou, ook moedig om een kaart te maken voor je vriendin die dit jubileum wel mee mag maken, je kaart ziet er supermooi uit met prachtige details!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart.
    50 is inderdaad een hele tijd.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen