Volgers

zaterdag 26 augustus 2017

Vergeten

Mijn bericht stond  bijna klaar om te verzenden helaas vergeten aan te klikken.
Een heerlijke dag Lekkerkerk wat  was het  weer reuze gezellig . Plony had de workshop al klaar liggen . Alleen ieder zijn eigen opmaak, dit is de mijne geworden.



 Van Plony staat hij er al 2  weken op.
 Dit heb ik dus weer  alleen een verhaaltje schrijven  en publiceren, want de foto kreeg ik al kant en klaar aangeleverd,   ik zeg maar eindelijk gedaan   Oeps.
Groetjes Nel

2 opmerkingen:

  1. Het is een schatje geworden. Leuk je vanmiddag even bij Sylvia en Ineke gesproken te hebben. Heb nu even aandacht nodig voor onszelf, Hans en marja. Zij hebben het er best moeilijk mee. Je dochter een jaar weg, en dan 3 januari de zoon voor 4 maanden.
    Het is wel leuk om hen te volgen. We waren met de trein (hadden voor mij een gratis treinkaartje van de nS) naar Schiphol en gingen met Hans en Marja mee terug. Mijn kaartje was alleen geldig op een enkele reis. Heb ook geen OV meer. Maar we waren blij bij t afscheid daar te zijn. Nu maar volgen op www.facebook.Sanshine-travel.nl. Op mijn laptop moet nog skype geinstalleerd worden. Dat is ook leuk. groetjes wim en leny

    BeantwoordenVerwijderen